مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:252020-12-30اجتماعي

برگزیدگان مسابقه ادبی «دل نوشته ای به سردار دلها» معرفی شدند


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، از معرفی برگزیدگان مسابقه ادبی «دل نوشته ای به سردار دلها» خبر داد و گفت: از مجموع 55 اثر رسیده به دبیرخانه مسابقه، - برگزیدگان مسابقه ادبی دل نوشته ای به سردار دلها معرفی شدند ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، از معرفی برگزیدگان مسابقه ادبی دل نوشته ای به سردار دلها خبر داد و گفت: از مجموع 55 اثر رسیده به دبیرخانه مسابقه، پنج اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد.

اسفندیار ضیایی در جمع خبرنگاران، از معرفی برگزیدگان مسابقه ادبی دل نوشته ای به سردار دلها خبر داد و اظهار کرد: فراخوان مسابقه مذکور همزمان با هفته بسیج و به همت پایگاه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان منتشر شد.

وی پاسداشت رشادت ها و تکریم شخصیت والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ارایه تصویری روشن از ویژگی های شخصیتی سردار دلها در قالب دل نوشته های همکاران و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون را از اهداف انتشار این فراخوان دانست.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، با تاکید بر لزوم تبیین ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی و پیوند ناگسستنی این شخصیت ماندگار ایران اسلامی با ولایت، خاطرنشان کرد: برگزیدگان مسابقه ادبی دل نوشته ای به سردار دلها همزمان با دهه بصیرت و میثاق با ولایت معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقه ادبی «دل نوشته ای به سردار دلها» معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه ادبی «دل نوشته ای به سردار دلها» معرفی شدند